11 december 2013

Idag hade vi fått deltagarelistan, plus slutfakturan på allt inför vår resa.
Man ba; whooot, vi åker om 1,5 månad. Ofattbart, så jävla ofattbart.
Var även kul att se hur mycket mera folk de är som reser samtidigt som oss med GoXplore.
Jag tror vi var sisådär ett tio-tal. Så himla spännande asså!! Jag håller på att spricka här hemma just nu, av längtan och förvänting. Det är så himla galet, så sjukt. Snart måste man börja packa, hur packar man för 5 månader eller mera? Jag kan inte packa för en natt, rätt bra va...?
 
Är även så aptaggad inför fjällen att jag håller på att avlida.
Även inför julen såklart. Det mesta känns jävligt bra helt enkelt!! Man ska bara släpa sig igenom den sista 1,5 veckan som det är kvar på jobbet innan jag får ledig i nästan 3 veckor. Och då är det bara två veckor kvar tills vi åker. Waaahhhhh, jag får panik och glädjeruuuuus!!
 
Om jag ska försöka samla mig ett par sekunder så har jag jobbat idag frukost-lunch.
Nu ligger jag hemma i Värna och är så jävla trött. Men jag ska bara byta om och sen hoppa in i bilen och köra till Norrköping. Viktoria har flyttat till eget så jag ska dit och spana in hennes nya lya. Sover även kvar där eftrsom jag inte börjar förrän 17.00 imorgon. Weiii. Ska bli så kuuul!
 
Kanske dags att slita fram några softa kläder.
Ha en bra kväll
puss
 
 
 
bildbrist som vanligt, men justin funkar alltid.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0