22 december 2013

Dan' före dan' före doppare dan' yeyyy. Så skönt att ha gått på lite julledighet nu. Körde sista julbordet igårkväll och när alla gäster gått och allt var klart satte vi oss och umgicks lite vi i personalen. Drack lite och sådär. Fick för oss att dra ner till ceasars så var där en vända. Helt okej! Linda skjutsade hem mig vid halv två. Däckade direkt! 

Idag har jag faktiskt varit lite sliten. Vaknade redan vid åtta av mamma som gick upp. Var inte alls någon fart på mig förrän framåt eftermiddagen. Så har ätit lite julmat med mamma och Fredrik. Tyvärr har jag inte haft någon matlust och speciellt inte på julmat så jag peta bara i mig lite. Avslutade med att göra lite knäck innan jag drog hem till värna!

Så ligger i soffan med massa tända ljus. Ska fläska i mig en fet hamburgare och klyftpotatis som står och gottar sig i ugnen. Det kände jag mig lite mera sugen på haha! Sen blir de sängen tidigt. Imorgon ska jag klä granen, fixa sista julklapparna och bara mysa! 

Puss 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0