26 december 2013

Då var dessa juldagar över, gud så snabbt det går.
Har haft det fantastiskt med allt man kan tänka sig. Mys, fest, mat, alkohol, familj och vänner.
Igår var det fest med en bunt galna brudar. Vi var hemma hos mig i Åtvid innan och förfestade. Sen stack vi ner till Ceasars och dansade. Jag hade skitkul!! Fick i mig massa vatten under kvällen så när jag vaknade imorse mådde jag inte alls dåligt. Vilket var planerat eftersom Fredrik och jag skulle åka till mormor & morfar i Söderköping imorse för att fira jul. Så där har vi spenderat hela denna dagen. Massa svingod mat, snack, fika, julklappar och mys. Tänk att jag ska få ett kusinbarn i Maj nästa år. Såå himla roligt!! Har verkligen längtat efter att få in en liten bebis att mysa med i släkten. Alla är vi ju så stora nu. Åhh, när jag kommer hem från Australien har jag ett litet kusinbarn.
 
Nu har jag precis lagt mig i sängen. Är helt uppsvullen av all mat..hahah
Ska se klart Ensam hemma som jag började se på Julaftons kvällen och sen sova. Dock känns det som jag kommer få de kämpigt att hålla ögonen öppna så vidare länge ;) Imorgon blir det Mellandagsrea för heeela slanten! Sjukt taggad!! Är så shoppingsugen attt jag spriiicckkkkeeerrrrr.
 
Hoppas er jul varit fin ♥
 
Lina och jag igår hos mig när vi förkröka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0