4 december 2013

Godmorgon vänner
 
Har haft en sån bra helg, men det känns lite knasigt att säga att det redan är onsdag?
Första julbordet på jobbet i lördags, kryssning söndag-måndag som var superkul. Dock mycket äldre men det funkade helt okej ändå. Vad ska man förvänta sig när man åker söndag-måndag och det är typ dansband som är det stora namnen som ska dra folk ;) Igår jobbade jag 11-23 så var helt slut i kroppen när jag kom hem. Tittade på Paradise hotel och sen somnade jag.
 
Nu har jag precis vaknat. Dock inte orkat gå upp ur sängen än. Ska fixa frukost strax och flytta mig till soffan. Börjar jobba 15 idag och innan det tänkte jag hinna med och träna på någon sätt. Min förkylning är fortfarande inte bra, men jag får väl dra igång lite försiktigt.
 
Hoppas allt är bra med er
Vi hörs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0