9 december 2013

Vaknar upp, kollar lite på facebook för att vakna till och det första jag ser är att Miley Cyrus ska komma till Sverige.
Alltså, åhhhhhhh. Missar henne också. Vafan kunde hon inte väntat en månad istället? Och typ dykt upp på Bråvalla? Hon var på topp 5 listan över artister jag vill se live. Tur man är ung, får hoppas att hon dyker upp här i framtiden igen så man får chans att se henne. Tror hon är riktigt grym live!!
 
Känner mig så jävla medvetslös varje morgon jag vaknar. Typ som att jag skulle kunna sova forever. Men det kommer inte på frågan. Börjar jobba om två timmar så det är väl kanske dags att jag springer ner och gör lite frukost nu. Fan vad jag längtar till kvällen den 21 december när jag går av mitt sista julbordspass. Då är det bara julemys som gäller, ihhhh.
 
Men ni får ha en bra start på denna vecka.
 
detta är jag varje morgon jag vaknar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0