Believe movie

Jag kan nog inte hitta rätt ord för att få er att förstå hur bra Believe movie var. Uppfyllde alla mina förväntningar och att få se allt som vi upplevde i april igen, ofattbart! Jag har riktigt svårt att ta in det.  Kan inte förstå att jag sett honom live och hela Believe showen. Det är så stort att jag inte kan ta in det. Stoltheten man känner är så extrem. Jag önskar media och alla "Bieber haters" kunde öppna ögonen och förstå att han inte är en spårad, dålig människa. Han är god. Precis som jag alltid sagt. Var så skönt att se honom säga själv, precis det jag ofta predikar om. Att han ej är perfekt men att han heller inte är någon flippad människa. Han har känslor och reagerar vem som helst. Men haters kommer alltid finnas, vad eller vem det än gäller och dom kommer fortsätta hata. Man kan inte vända deras åsikt för dom är så envisa och inskränkta så det är som att prata med en vägg. Men jag tycker alla ni som har en neutral relation till JB ska se denna filmen så ni kan se och förstå att sånt media skriver är så mycket lögner och så förvridet. Dom vill ju ha en bra story. Och vissa gör vad som helst för det. Sen jag blev insatt i justins värld har jag fått en sån distans till alla skvallerblaskor. Nöjesbladet, veckans nu, hänt extra, tmz osv osv. Det finns ingen trovärdighet där. Det är desperata försök att finna olika storys dom kan tjäna pengar på. För folk vill läsa om missöden. Så det funkar för dom. Och så länge vi köper och läser skiten kommer det fortsätta. Vart jag vill komma med hela denna predikan är väl bara att Justin Bieber är en god människa. Tro vad ni vill men han är inte en spårad idiot. Enough said.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0