Julafton 2013









 
Där fick ni ett par halv kassa bilder ifrån min Iphone. Men dom är väl bättre än inget :) Har haft en kanondag som alla andra jular. Massa mat, mys med släkten, paket, tvtittande osv. Avslutade med lite kortspel här ikväll. Nu har jag precis lagt mig i sängen så jag ska se någon film och bli trött till.
 
I vanliga fall åker vi alltid till mormor och morfar på juldagen men iår så har vi skjutit upp det till annandagen. Har tvekat och funderat 100000 år om jag ska gå ut eftersom juldagen sägs vara största festdagen på hela året men jag aldrig kunnat testat eftersom de alltid varit våran julafton nr 2. Men efter mycket om och men så har jag köpt biljett till Ceasars imorgonkväll faktiskt. Dock kommer jag försöka ta det lite lugnt och varva med endel vatten för jag vill inte vara dålig på torsdag när vi ska fira jul igen. Då skulle jag inte förlåta mig själv. Men tror det kommer bli riktigt kul hur som helst. Vi ska hem till mamma i Åtvid jag, Linda, Daniella, Anna, Elin, Ida & Sara och förfesta lite. Sen vidare till någon mera förfest och efter det ner till Ceasars. Dock kommer det bli svårt att hålla igen med dom brudarna men jag får väl köra på under förfesten och lugna mig framåt midnatt. Får undvika allt vin jag kan med. Hahah! Men först på dagen ska jag umgås med kusinerna innan dom åker hem igen!
 
Hoppas att ni haft en underbar dag. Nu är det filmläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0