Vad gör jag?

Fick våra flygbiljetter plus mängder av info om avresan idag och jag håller på att bajsa ner hela mig själv här hemma. Vad fan ska jag ge mig iväääg på? Blev helt plötsligt väldigt orolig, mammig och rädd. Usch, tårarna bränner bakom ögonen. Men jag tror det ska vara så. För så tänker jag på allt positivt och då känns det fantastiskt och det pirrar i hela kroooppen. Men just nu tar tårarna över. Fy-fan rent utsagt vad jag kommer sakna mamma, pappa, Fredrik, farmor & farfar och övrig släkt, Viktoria, Sofia, jobbet, arbetskamraterna, min säng. Orolig att det ska hända något med någon av mina gamla släktingar när jag är borta. Bäst dom alla håller sig pigga och glada den tiden jag är borta. Och hur ska man hitta alla gater, bussar, mötesplatser osv osv. Jag skiter ner mig. Ska sitta på tre olika plan i 2339189103801h. Kommer vara ett psykfall när vi landar i Sydney typ 2 DYGN(!!!) senare. Uääääkkk, jag bryter ihop. Men jag antar det är denna oron som jag hela tiden tänkt mig att jag ska övervinna? Vinner jag över detta kommer jag vara så jävla stark när jag återvänder hit till sommaren. Fan vad jag vände i mitt humör under tiden jag skrev denna text. Började raderna med att grina och nu ligger jag och ler och känner mig så jävla TAGGGAAAAD. 1,5 månad kvar i Sverige.
 
 
 
Detta är snart min vardag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0