1 februari 2013

 
Några bilder från dagen. Vi tog en tuktuk till Nai Harn Beach (tror jag stavade rätt) idag. Tog cirka en kvart från Kata. Var en fin lite mindre strand med fint vatten. Var lite molnigt idag typ andra gången sedan vi kom hit. Det är faktiskt rätt så skönt ibland för när solen steker på kan de nästan bli för varmt annars. Vi hade bestämt med tuktuk föraren att han skulle hämta oss vid 3 igen för jag ville hinna hem och se om man (mot förmodan) skulle kunnat få tag i en M&G biljett till Bieber den 24:e. Men misslyckades kan man väl säga...haha! 

I onsdag var vi ju i Patong och festade. Assååå herreguuuud. Var sjukt kul och vi träffade ett gäng med sköningar. Två killar som jobbade på Grabbarna grus (en norsk och en svensk) sen två trevliga tjejer från Kalmar och två grabbar och en söt tjej från Motala. Iallafall så visste dom ju hur dom skulle lyckas fylla oss. Vi hade ju gratis i baren mellan 22-00 för vi hade köpt förköpsbiljetter så det var ju i princip bara att häva på dom två timmarna. Dansade och hade fett kul. Vid två tog Macke & jag en tuktuk hem och vi båda hade nog fått i oss lite för mycket. Marcus däckade först i duschen och sen brevid toan varvat med att han kräktes...hahahaha! Och jag själv var väl inte as pigg men jag klarade mig iallafall hyffsat fram tills när jag vaknade tidigt igår morse. Mådde inte så jävla bra på hela förmiddagen..haha! Blev inte så mycket gjort under gårdagen. Låg vid poolen och halvsov i solen, badade och sen sov jag ett par timmar på eftermiddagen. När jag vaknade efter napen hade jag iallafall fått tillbaka matlusten så på kvällen blev det fläskfilé, pommes och bea. SJUKT GOTT!! Trots bakishelvetet igår var de jävligt kul kväll och sjukt kul att ha testat på :D

Nu är klockan kvart i sju och vi ska ut och äta middag. Mys! 3 dagar kvar i värmen, NJUTER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0