10 februari 2013

Idag fyller min lilla mamma år, så grattis till dig älskade kvinna! ♥

Hur står det till med er annars då? Med mig är det finfint. Igår firade vi mamma lite lätt med lunch och fika. På kvällen åkte jag och ett gäng in till stan och drog till Lorient. Blev någon öl för min del, tittade på två band och sedan åkte vi hem igen vid elva. Jag förstår mig inte på den där "musiken" hahah. Dom vrålar som att dom håller på att dö och jag blir bara allmänt stressad...hahaha! Är nog bäst att jag håller mig till popen, housen & rnb:en...hahah...det förstår jag mig iallafall på ;) Hur som helst somnade jag så fort jag fick lägga huvudet på kudden och sen sov jag "ända till" kvart över nio idag :) Åt frulle med mamma & hennes kompis som också sov över hos henne idag. Sedan har jag bara legat i soffan hos mamma och slappat framför teven fram till klockan 4 då jag stack upp till Marcus där det var lite kalas för Victor. Han fyllde i början av januari så de var lite sent 22års kalas. Trevligt!

Jag åkte hem till Värna vid sju tiden, handlade lite på vägen och nu ligger jag i soffan och slappar. Ska strax för flytta mig till sängen och sätta på en film. Har inga planer för morgondagen och det känns rätt okej..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0