13 februari 2013

Ni anar inte hur mycket jag längtar efter våren!! Ni vet när man kan börja sätta på sig mindre kläder, converse & skinnjacka, luften är sådär frisk och det riktigt luktar vår, små gröna knoppar och en härlig strålande vår sol på en klarblå himmel. Mitt humör är alltid på topp då och hela underbara sommaren ligger framför en. Och jag riktigt känner på mig att sommaren 2013 kommer bli GRYM. Nästa lön inhandlas min Bråvalla biljett, längtar en aning!

Jag vaknade vid nio och efter frukost i soffan satte jag igång och städade våran undervåning. Såg ut som skit. Moppade golv och hela köret så nu 'är det fint igen. Ska läsa och ta de lugnt ett par timmar innan jag ska bege mig mot Åtvid. Blir en fika på Sandelius med Nemi och prata lite Justin. Sedan ska jag ner och träna på gymmet och sen avsluta dagen hos mamma med middag och tv-häng. Toppen!

Hade så braaa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0