15 februari 2013

Tja tja!

Usch, jag har fått huvudvärk. Har senaste månaderna räknat ut att den alltid kommer när jag har min "lingonvecka" Då är den som envisast och ingenting hjälper emot den. Måste ringa upp till Kvinnohälsan/Vårdcentralen och ta reda på om det finns något jag kan göra för att jag ska slippa ha det så. Är inte askul att få huvudvärk en gång i månaden som som dessutom inte släpper förrän typ en vecka senare. Det kan jag mer än gärna klara mig utan..

Jag har iallafall jobbat idag och det var kul att vara tillbaka igen. Har ju knappt jobbat något senaste månaden. Hemskt! Pissdålig lön och knäpp har man ju varit som ej gått med i A-kassan tidigare så man kan få lite ersättning. Att det alltid ska vara så svårt att få fingrarna ur röva. Nu ska jag iallafall gå med i A-kassan så jag kan få ersättning till nästa år..haha! Ikväll blir de soffläge. Jag ska slänga ihop en hemmagjord pizza och göra fruktsallad. Har blivit helt galen i mango!! När vi var i Thailand åt jag mango första gången där nere (hade ju ätit i sverige men inte där) och faaan så gott det var. Efter att jag åt de första gången köpte jag med mig hem til hotellet flera kvällar och istället för Water melon shake blev de Mango shake. MUMS! Så nu har jag köpt hem massa MOGNA (viktigt) mango som jag kan smaska på. Dock är dom tyvärr inte alls lika söta och goda som i Thailand, men dom är klart godkända :)

Hoppas pisshuvudvärken iallafall blir bättre till imorgon för då ska jag jobba. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0