16 februari 2013

Godmorgon!

Sitter och blir taggad på livet med någon go remix på Alessos Years på högsta, tur man är själv hemma ;) Igår somnade jag inna klockan halv elva...hade spränghuvudvärk så jag gav upp att ens försöka göra något vid typ tio. Hur som helst vaknade jag vid halv nio och var pigg så jag gjorde en stor frukost (som vanligt) och tittade på Rasmus på luffen. Nu har jag precis gjort mig iordning och ska strax sticka ner till jobbet. Jobbar till 17 tiden. Har inga planer för min lördagkvällen. Får se om det dyker upp något annars blir det väl hemmakväll. Skulle behöva städa rummet...igen. Kläderna har en förmåga att hamna på golvet istället för garderoben..hmmm...

Vill ni också bli lite lördags-taggad på livet? Lyssna på detta rååååååååååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0