21 februari 2013

Har varit lite dålig uppdatering senaste dagarna, ursäkta för det. Men har ej haft tid eller lust. Har jobbat de senaste dagarna, varit med Marcus och igår sov jag hos mamma. Inget speciellt spännande!

Slutade vid 5 idag så jag har bara varit hemma en stund. Ska bara ta det lugnt och vila mitt knä som jag gjorde illa i måndags (igen). Har inte kunnat träna på grund av det, vilket suger. Men idag känns de lite bättre mot igår. Det är mitt vänsterknä som brukar bråka...hoppas det går över och att jag inte gjort illa något allvarligt. Jävligt trött på knät vid det här laget. Någon gång får det gärna ge sig...

Förövrigt vill jag bara ha 22-23-24 april nu. Vill ha Bieber i Stockholm och mig själv i Stockholm. Nästa vecka bokar jag hotell. Tänk att det bara är 2 månader kvar. Det var fan 9 när vi köpte biljetterna!! STÖRT.

Nu ska jag in i Anastasia Steele & Christan Grey's värld ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0