24 februari 2013


Tjoo! Haft en bra helg? Det har jag! Igårkväll var jag hemma hos Viktoria...vi käkade tacos, snackade skit och myste framför teven. Hejade på älsklings Ulrik och bara softa. Riktigt nice! Åkte hem vid halv tolv.

Imorse vaknade jag vid 10 av mamma som sms:ade. Fixade iordning mig lite snabbt och sen drog jag ner till henne och så har hon, jag & en granne varit nere i Kaggebo. Längtar ju absloooout inte mera efter sommaren nu. Herreguuuuuud!! Vi fikade och var ute och promenerade i över en timme. Sen bastade mamma & Gabban innan vi åkte hem. Jag var nere vid havet och lyssna på musik och njöööt. Härlig dag. Nu får gärna våren och sommaren skynda på, så taggad just nu! Dricka och grilla ute en varm sommarkväll och hänga med en bunt goa vänner. Inte alls helt fel asså! LÄNGTAR IHJÄL

Nu är Marcus här och vi gör inte så mycket. Blir slappa hela kvällen! Ska boka lite träningspass för veckan nu.

Höööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0