25 februari 2013

Idag är ingen vanlig dag för idag är Viktorias födelsedag, hurra hurra hurra! Ha världensbästa dag ♥
 
Vaknade vid halv elva idag och vi har ätit frulle framför tvn och tagit det lugnt. Jag ska alldeles strax sätta igång och städa lite. Badrummet här uppe ser förjävligt ut. Ska även göra ordning lite på rummet. Annars idag blir det EasyLine pass ikväll med Jullis och sedan ska jag hem till mamma och sova hos henne. Imorgon ska jag jobba 12-18 och sen ska jag åka ner till Kisa och vara med på Emilias mammas LR-party. Ska bli jättekul att träffa Emilia igen. Väääldigt länge sen nu!

Så vi hörs när jag får tid! Pussss


Kommentarer
Postat av: nikitaam

Vilken grym blogg u har tjejen :)
Jag tipsar om webshoppar,rabattkoder just nu 20% hos www.goattention.se , tävlingar, inspo och en massa annat kul, kika in vettja!

2013-02-26 @ 12:26:13
URL: http://nikitaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0