3 februari 2013

Två bilder från idag på Kata beach. Har haft super väder och jag har pressat som fan idag!! När solen steker från en klarblå himmel är det nästan outhärdligt efter ett tag, men jag kämpade!! Gäller ju att passa på nu, vi åker ju hem i över morgon. Känns på ett sätt som vi har varit här i hundra år men på ett annat sätt som vi nyss kom hit. Lustigt! Men jag ser fram emot att få komma hem till familjen, min säng, alla mina vänner, Julias och mina träningspass och jag ska komma igång ordentligt igen med kost och träning. Känner mig riktigt motiverad! Kan ju inte påstå att man varit världens hälsosammaste här nere ;) En chips påse om dagen typ + en jävla massa singha och cola...hälsosamt ;) Men det är ju standard, så rätt svårt att låta bli..haha

Igårkväll gick vi till en restaurang som vi åkte förbi när vi åkte till Nai harn beach för några dagar sen. Den låg så otroligt fint med världens jävla utsikt över Kata noi, Kata beach & Karon. Vi kom ut rätt tidigt så det var fortfrande ljust så vi bestämde oss för att GÅ upp dit. Det var en fet jävla backe, utan trottoar med galna thailändska trfikanter..men vi kom upp till restaurangen levande och fick äta middag med världens utsikt!! HELT fantastiskt.

Ikväll ska vi försöka se solnedgången som vi skjutit upp nu hundra år. Igår hade vi tänkt göra det men då var det så molnigt så den syntes inte så mycket annars hade vi ju ultimat plats på restaurangen igår. Idag är nog oddsen för en bra solnedgång bättre. Så vi ska gå ner till stranden sen. Vi ska även käka ut med gatan idag där dom står och grillar kyckling och grejer som ser så sjuuukt gott ut. Måste testa! Har sagt varje gång vi gått förbi att vi måste testa det innan vi åker hem, så vi tänkte göra det ikväll :)

Imorgon är sista dagen. Vi hade tänkt spendera den på Kata noi. Sen blir det packning på kvällen....våran buss hämtar oss klockan 04.20 på tisdag morgon...pjuh!!! Sen är det bara helvetes flygresan. Usch! Tur att jag har Believe acoustic att lyssna på nu på hem vägen...

Ha de bra så hörs vi. KRAM