6 februari 2013

Inatt har jag sovit som en Guuuud. Somnade vid nio igår och har sovit nästan hela natten...vaknade runt fem tiden, men kunde som tur var somna om. Sov ända till 8.20 vilket känns jätte lyxigt! Macke hade vaknat vid halv sex...haha!

Slappade i sängen till tio tiden. Då började jag packa upp de sista som jag inte packade upp igår, har hängt tvätt, städat lite och strukit en massa kläder. Ska snart tvätta lite mera annars tänker jag bara slappa idag. Ska fixa lite lunch, ringa mormor & morfar och ikväll ska jag åka ner och krama lilla mamma och äta middag med henne. Mys! Dock tänker jag sova hemma i min säng ♥

Jag lägger inte upp så mycket Thailands bilder här nu för jag har ju varit rätt flitig med bloggandet där ner ifrån och med bilder osv. Ni som vill se mera kan ju kika på min facebook :) Puss på er, nu ska jag ringa mormor & morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0