7 februari 2013

Godmorgon ♥

Skönt att slippa känna av allt för mycket av jetlaggen såhär på morgonen. Sov ända till kvart över åtta idag med :) Dock har jag varit lite halv vaken tidigare, men ändå kunnat somna om...skönt! Var däremot sjukt trött igårkväll så jag somnade typ vid halv tio. Då hade jag fått kämpa för att hålla mig vaken, haha!

Idag ska jag jobba första gången på länge. Börjar vid elva =) Sen kör jag till 18 tiden. Ikväll ska jag göra tacos och slappa i soffan. Har varit sååååååå sugen på tacos senaste dagarna så det ser jag fram emot. Imorgon ska ju jag tatuera mig, jag & Julia. Börjar bli en aning nervös, men de kommer säkert bli skit bra! Ska bli väldigt spännande!! :)

Men  nu kurrar magen så jag ska slappa framför teven med frulle innan jag ska åka och jobba.

Ha en bra daag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0