8 februari 2013

Åh klockan är 05.38 och jag vaknade för en halvtimme sen och var pigg. Jag ska åka med farmor & farfar till sjukhuset och hämta farmors hörapparater idag och vi ska åka om en timme så klockan skulle ringa vid sex. Men hur ofta vaknar man innan klockan ringer vid 06?? Hahah, har väl aldrig hänt innan. Man får väl njuta av att vara morgonpigg för ovanlighetenskull :)

Idag ska jag ju dåå göra min första tatuering!!!! Klockan 12 har Julia & jag tid på Maxtattoo. Ska bli så jäkla spännande! Jag ska göra en ganska liten, en peppande mening på ena baksidan av axeln. Ni får se när den är på plats. Jag har funderat på en sak när det gäller tatueringar. Jag fattar inte alla som googlar fram sina tatueringar och lägger upp bild och ba: Den här ska jag göra. Kul och göra en exakt likadan som någon har? Självklart kan man väl få inspiration osv och få ideér av att titta på googlebilder tex. Men fattar inte grejen med att kopiera rakt av med flit. Jobba lite med att ha egna idér foooolk.
 
Ha en bra dag, nu ska jag väl snart gå upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0