LÄNGTAR SÖNDER

Asså jag kan inte förklara i ord hur mycket jag längtar till 22-23-24 april. Även att jag bara ska gå på konserten den 23:e så kommer Justin vara i Stockholm och jag med. Dom dagarna kommer vara fyllda av något av det bästa jag vet, Justin Bieber. Jag kommer ha folk omkring mig som inte dömer, eller kollar snett på mig. Alla kommer känna precis likadant som mig. Dom kommer förstå varför jag är så galen i denna pojk...för dom är precis detsamma. Jag kommer springa runt på gator och fara fram och tillbaka i hopp om att få en skymt av Justin. Även om det inte ger något ska jag ha gjort ALLT som jag kunnat innan jag lämnar Stockholm. Eftersom turen inte varit på min sida i M&G tävlingar får jag väl kämpa ute i allmänheten. Någon gång ska jag träffa Justin! Om jag så ska behöva slåss för det. Och även om det inte händer denna gång han är i Sverige ska jag ha FÖRSÖKT. Jag lär få slåss där ihop med alla 14-åringar. Men det är det helt klart värt!!

Är så fruktansvärt taggad att jag döööör. Nästa vecka ska jag boka hotelll!! Som jag förövrigt knappt lär vistas på ;) KOM IGEN NUUU TIDEEEEEEEEEEN GÅ SNABBBTTTTTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0