10 januari 2013

 
11 dagar kvar och jag dör så mycket jag längtar. Igår rensade jag min garderob som var ett stort kaos. Automatiskt blev det att jag la fram alla sommarkläder jag vill ha med mig för jag tyckte de kändes "onödigt" att lägga ner det i byrån när det ändå snart skulle fram. Så när jag var klar insåg jag att halva garderoben blivit framplockad...haha! Att det alltid ska vara så svårt att packa. Än så länge har jag bara småpackat lite, dvs lagt fram allt. De stora problemen brukar komma när allt ska få plats i väskan...men det problemet kan få vänta till nästa helg!

Har haft en riktigt slödag idag. Ska strax klä på mig något ordentligt och packa lite för jag ska åka ner till mamma. Marcus mamma skulle komma också. Marcus kommer även hem från Sälen så han dyker säkert upp också.

Imorgon jobbar jag 06.30-15. Sen ska jag hämta mitt däck som jag fick pyspunka på igår som är på lagning nu. Och efter det blir det gymmet med Julia! Annars har jag inga planer för helgen. Tar det lite som det kommer :) FÖRÖVRIGT LÄNGTAR JAG TILL STOCKHOLM I APRIL OCH TITTA PÅ ÄLSKLINGEN, OM NÅGON STACKARS SATE MISSAT. OCH NU KOM ALL AROUND THE WORLD OCH JAG VILL BARA VRÅLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
 
Believe acoustic om 19 dagar, dör av längtan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJDÅ
ska bli gött och få alla äckliga rykten uppklarade av the man him self <3333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0