13 januari 2013

ALL I NEEEEEEEEEEEEED IS A BEAUTYYY AND A BEAAAAAAAAAT WHO CAN MAKE MY LIFE COMPLEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Haha sitter och lyssnar på musik på högsta och är lycklig. Blir så sjukt taggad på livet av Beuaty and a beat. 

Hängde med Macke hela kvällen igår. Vi käkade med hans familj och sen tittade vi på Sinister, en skräckis! Den var rätt bra faktiskt och lagom läskig. Låg och pratade länge och somnade nog rätt sent. Vaknade inte förrän halv tolv idag. Åt sen frukost, tog de lugnt och lagom till Macke skulle dra och jobba åkte jag och handlade och sedan vidare hem. Har plockat bort de sista av julen (förutom granen) sen har jag skrivit packlista, läst igenom de vikitgaste inför resan så jag har koll på allt, skrivit ut biljetter. En vecka kvar bara och det kommer gå så jäkla snabbt.

Ikväll ska jag göra lax och njuta av en lugn söndag hemma. Imorgon funderar jag på att åka in till stan. Behöver köpa lite småsaker inför resan. Yes that's it. Ni får ha en bra kväll! ♥
 
 
SNART BLIR MAN GYLLENBRUN OCH SNYGG!!! LÄNGTARRRRRRRRRRRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0