14 januari 2013

 
Om en vecka lämnar vi snart sverige vid denna tid. Wooopa! Nu i veckan som kommer har jag en hel del grejer inplanerat så jag misstänker att tiden kommer gå förjäkla snabbt. Blir träning, träffa Viktoria, Oliver & Jessica vid lite olika tillfällen, jobba, Julia ska sätta i min nya ringhair hårförlägning och sen ska jag försöka hinna med en vända till stan.

Just nu sitter jag i Onepiecen i sängen och tar det lugnt. Lyssnar på musik och sådär. Jag har plockat ner alla grejer från våran barrande gran så nu ska bara pappa få ta bort ljusen så vi kan kasta ut den sen. Är en hel jävla barrskog på golvet...haha illa! Ikväll ska Julia & jag på ett Easy Line pass och sedan ska jag hem till mamma och äta Tacos och mysa. Yeees! Höörs hörreni ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0