19 januari 2013

Brr så kallt det är ute!! Men så himla fint. Idag på eftermiddagen var mamma och jag ute och gick en långpromenad och det var så jäkla fint ute. Solen sken, träden var helt vita och så en klarblå himmel. Hade ordentligt med kläder också så frös inte ihjäl utan det var bara skönt :)

Kom hem till Värna för en liten stund sen, har tagit det lugnt. Känner mig så himla trött! Men ska snart mosa på mig en massa myskläder och åka till Björs. Ska skjutsa Fredrik och sen tänkte jag passa på att träffa Jessica en sväng. Annars ikväll ska jag bara ta de lugnt. Efter liten dejt med Jessica ska jag åka hem och packa lite seriösare och sen bädda ner mig i soffan. Kan inte fatta att vi byter ut denna kyla mot sol och bad på måndag. Ska bli så otroligt underbart!!

Höörs imorgooon
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0