2 januari 2012

Imorse vaknade jag med huvudvärk. Usch! Så vidrigt är det. Jag som hade planerat att ha en hel dag med städning. Av alla vrår i huset. Men istället blev jag soffliggandes hela förmiddagen fram till två tiden. Då började det kännas bättre tack vare en stark tablett jag fick av pappa. Kunde iallafall dra igång med lite städande och körde av hela undervåningen med damsugaren och moppade golven. Plockade även bort alla tomtar och juldukar. Men stakarna och stjärnorna får va kvar någon vecka till tills vi tagit bort granen. 

Huvudet är bättre, men fortfarande inte bra. Ska laga älggryta och slappa i soffan hela kvällen. Imorgon ska jag jobba 09-13. Hoppas jag slipper gå det med ett dunkandes huvud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0