23 januari 2013 - I Thailand

Hej mina vänner.

Tänkte bara kika in här och meddela att vi är framme och att allt är kanon! Flyget var ju segt som vanligt och jag fick huvudvärk när vi lyft och hade det hela flygturen (den har inte riktigt försvunnit än, pissigt som fan) Landade vid 08.15 i Thailändsk tid igår (02.15 eran) Sov ett par timmar när vi fick rummet vid 11...vaknade vid halv 4 igen och tvingade oss upp. Tog en massage och sedan gick vi ut åt. Tyvärr har jag som sagt pisshuvudvärk och orkade inte alls vara ute länge. Gick hem och la mig när vi ätit..somnade 19.30 och sov hela natten, haha!

Idag har vi legat vid poolen. Det har varit lite molningt men solen värmer ändå och man har fått lite grundbränna. Nu ska vi snart dra ut och äta. Hoppas min huvudvärk kan ge upp snart...:(

Kram på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0