30 januari 2013

Hallååå
 
Helt sjukt vilket bra väder vi har. Nu har vi haft klarblå himmel och strålande i sol i en vecka. Helt sinnes!! Börjar även äntligen bli lite halvt negerbrun. Har vi 5 hel dagar kvar så det är bara pressaaaaaa. Igår låg vi på Kata noi med strålande sol och idag har vi legat på Kata med strålande sol. Hade tänkt åka taxi till en strand som Thailändarna själva tipsat om men Macke har varit lite halv krasslig i magen sen igår så vi struntade i det. Hade mest tänkt ta de lugnt idag men på stranden kom de fram två killar, en svensk & en norsk som jobbade på Grabbarna Grus i Patong och frågade om vi ville komma dit ikväll. Dom sålde fribiljetter och berättade hur allt gick till. Och eftersom vi ändå tänkt åka till Patong någon kväll och pratat om att vi vill testa på festlivet här så bestämde vi oss för att slå till. Det blir ju att man dricker lite varje dag, bira, några drinkar, ett glas vin men aldrig några mängder. Men ikväll får vi väl slå på stort då! Ska bli kul. Ska strax sätta mig på ballen och börja häva lite vin och sedan tänkte vi käka middag på hotellet. Vi ska inte träffa norsken och svensken plus ett till gäng som raggat upp på Karon förrän vid 22 i Patong. Så vi har ett par timmar kvar att fördriva! :)

Hörs om jag överlever festlivet här nere, men det ska jag väl göra! Lite små taggad ska jag erkänna. Frågan är hur taggad Macke är som ligger här bredvid och snarkar ;) Haha!

Pusssss ♥
 
Jag på Karon förra veckan....inte så speciellt brun där inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0