5 januari 2013

 
Har varit i Kisa hela dagen och åkt skidor med ett härligt gäng! Såå himla roligt och så skönt att det funkar med knät. Efter 5 timmar i backen med bara kort fikapaus kände jag dock tröttheten i knät och lite ömmande. Så jag slutade åka vid fyra...ville inte utmana ödet att köra på trots att knät började säga ifrån lite. Men jag minns att det var likadant i Trysil förra året. Är glad att jag överhuvudtaget kan åka!! Fjällensug som fan. Får se om jag får tillfälle för någon tripp längre fram. Oliver har ju stuga i Tandådalen och att dra ihop ett gäng och åka till den lockar en aning. Tandådalen är så himla bra med...kan åka mellan till Hundfjället också. Bästa stället i Sälen enligt mig. Om vi inte kommer iväg blir de första året på 5 eller 6 år i rad som jag inte är där. Känns onödigt att bryta den traditionen ;)

Just nu ligger jag i Mackes säng och väntar på att Macke ska komma och lägga sig så vi kan se film. Påtal om just Sälen och Tandådalen/Hundfjället så ska Macke dit imorgon. Andra gången på en månad han är i Sälen. Orättvist!! Han stannar till torsdag så vi tänkte ha lite kvalitetstid. Så är det med de!

Sovgott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0