Stop the hate

Skrev ett inlägg förut om hela Justin Bieber & röka på grejen som alla pratar om. Och att massa "fans" skurit sig i armarna pågrund av det. Men jag valde att ta bort det. Någon kanske han läsa. Var upprörd över att #CuttingForBeiber" trendade på twitter och folk la upp bilder på sina armar sönder skurna. Helt stört! Var så arg på "fansen" som ska stötta Justin genom saker beter sig så pga ett rykte säger att han rökt weed. Som jag inte ens tror på för 5 öre. Vi lever på 2000talet och att redigera in en joint mellan två fingarar är inte så jävla svårt. Och sen har han en look a like vid namn robin som sägs ha sålt dessa bilder till TMZ för att tjäna sig en kosing. TMZ som förövrigt är lika trovärdigt som Wikipedia. Och ärligt orkar jag inte bry mig. Var och en kan ju sköta sina egna liv.

Men nu är jag så jävla arg över allt hat mot Justin. Hur orkar man ha så mycket hat mot någon som man 1. Inte känner. 2. Inte har gjort en ett jävla skit. 3. Är världens underbaraste. 4. Har ett hjärta av guld. Idioter. Gräv ner er. Och kom fan inte upp förrän ni fått lite jävla respekt. RESPEKT FÖR ANDRA MÄNNISKOR VARE SIG DET ÄR EN VÄRLDSTJÄRNA ELLER EN VANLIGA JÄVLA SVENSSON.

Daamp-afton!!!!!!!!!! Vi hörs imorgon istället för just nu är jag för oglad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0