21 juli 2013

 
 
På dessa bilder kan ni nog nästan se hur jävla bäst vi haft det de på Öland va? Åhhh, allt blev bara så lyckat! Hade mest tänkt chilla, kolla på Håkan i torsdags och sen bara ta det lugnt. Men de slutade med värstaste värsta partyhelgen, så sjukt kul! Träffat massa roligt folk och bara njutit av livet, Precis som det ska vara!

Kom hem för ett tag sen efter en helvetes bildfärd. Festade fram till 5 imorse och var tvugna att vara utcheckade och klara senast 12 så har inte sovit överdrivet mycket. Plus att jag alltid vaknar tidigt dagen efter...VARFÖR?? Fattar fan inte problemet. Ingen aircondition i bilen och mobilet, högtalare osv var urladdat så det var bara att sitta i 3 timmar och glo, hhaha. Usch!

Nu ska jag ta en lång dusch, äta en ordentlig middag och sedan bädda ner mig i min säng. Det ska bli heeelt underbart. Imorgon väntar Stockholm och Rihanna!!! Ska bara våga logga in på internetbanken och se hur mycket pengar jag slösat upp....ångest......förhoppningsvis räcker det för morgondagens nöjen också hahah!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0