23 juli 2013

Hallååå lovers ♥

Det är fan inte klokt vilken jävla vecka jag har haft. Känner mig helt bortskämd nu och uttråkad av att tänka på vardagen. Vill bara fortsätta ha det så jävla bra! Men antar att livet inte kan va en fest hela tiden.

Igår var jag på Rihanna i Globen som ni vet. Fick låna mammas bil och så åkte Nermina och jag upp igår på förmiddagen. Var framme vid Globen vid 2 tiden och då tog vi tbanan in till city och gick på stan ett par timmar. Vid halv sju åkte vi tillbaka till Globen och sen var det insläpp vid 19.30. Var två sjuuukt bra DJs som förband. Asså blev så jävla taggad och festsugen haha. GTA hette dom tror jag. Måste helt klart leta upp dom! Vi hade förväntat oss att Rihanna skulle gå på skit sent eftersom hon är känd för att vara världens senaste typ. Så när dom släckte ner Globen vid halv tio och hon stod på scenen 2 min senare vart jag ärligt talat väldigt chockad! Bra Riri!! Konserten var fantastisk. Över mina förväntingar. Hon var på ett strålande humör, SÅ JÄVLA SNYGG och sångröst som en Gudinna. Sista halvtimmen sprängdes typ hela Globen...S&M, We found love, Only girl in the world, Please don't stop the music, Where have you been...ja ni fattar kanske själva vilken sinnessjukt ös det var?! Sen avsluta hon med Stay och Diamonds och hon sjöng så jag hade ståpäls på hela jävla ryggen, rakt in i själen. Magiskt!! Om jag tyckte Avicii var opersonlig på Bråvalla var Rihanna raka motsatsen, så himla gullig!! Leende på läpparna rakt genom hela konserten och en hel del mysigt snack med oss i publiken. Grymt Rihanna, där höjdes du i mina ögon :)

Inatt kom vi hem vid typ tre. Så jag sov ända till tolv och känner mig fortfarande helt överkörd. Håller på och tvätta lite efter senaste resorna hit och dit. Tvättkorgen svämmade över! Ska försöka finna ork att städa mitt rum som ser ut som ett helvete. Dammsuga, moppa golv och damma skulle nog inte vara helt fel just nu. Har knappt varit hemma så har inte orkat bry mig haha, men nu kanske det är dags. Har egentligen semester denna vecka med men ska hoppa in och jobba imorgon och på lördag. Men sen på måndag börjar allvaret på riktigt igen. Är en jäkla massa jobb i augusti. Men det ska bli kul, behöver alla pengar jag kan få så jag kan spara spara spara. För i januari ska Jullan och jag fan dra till Aussiiiiiiiiiieeeeeee om allt går enligt planerna ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0