29 juli 2013

BloggarN är tillbaka en sväng, som ni saknat mig, inte sant?

Sen sist har jag jobbat och varit iväg på Harstena med mamma. En ö ute i Grytskärgård. Supeeermysigt! Blev bergsklättring, skogsvandring och sen solning med fantastisk utsikt över havet på torsdagen. Avslutade med mysig middag på Harstenas ända restaurang. På fredagen vaknade vi med världens läskigaste åska. Blixt och smäll direkt...och vi bodde på ett båtvalv över vattnet. Var inte sådär jätte katig då. Men vi överlevde. När åskan dundrat färdigt efter ett par timmar på morgonen vandrade vi runt lite mera på ön innan det var dags att ta färjan tillbaka till fastlandet. På kvällen blev det grillat och vin med världens bästa Sofia. Robert och Viktoria kom också en vända. Jättemysig kväll! På lördagen var det jobbet igen. Vi blev lite lagom överkörda. Men klarade kvällen trots allt. Jag slutade 20.00 och då var jag lite taxi åt pappa och min kusin. Vickan var och åt (och drack!!!) på jobbet med pappa plus tittade på matchen. Drack lite mera efter och sedan hamnade vi lite överallt. Avslutade i Grebo och Dentus grottan, den ni ;) Vickan sov här hos mig sen. Så igår hade vi bara en lugn söndag. Snackade, var sociala med farmor & farfar och umgicks. När Vickan åkt hem avslutade jag nere hos Marcus med tv och film tittande :)

Idag var jag tillbaka på jobbet som vanligt igen. Kändes helt okej! Ska jobba hela veckan ut förutom på fredag när jag fyller 21, uhhhh. Så blir torsdagsklubben på torsdag och fira mig lite. Får se vilka vänner man kan ragga med! Sen på fredagkvällen kommer släkten och firar mig. Kanon!

Vi hööörs hörreni ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0