31 juli 2013

Tiden flyger ju iväg, herregud. Sista juli idag...blir derimerad över att tänka på att vi snart ska gå in i den mörka delen av året igen. Bäst att njuta nu sista sommar månaden. Har jobbat 12-20 idag så kom hem för en liten stund sen. Ska köra ett pass imorgon på dagen och sedan ska jag servera mina vänner på födelsedagsmiddag och efter det blir det torsdagsklubben! Ska bliiii såååå jävla kuul. Blir sista alkohol intaget på ett tag tror jag. Ska försöka ha ett par vita veckor efter. Känns som jag druckit lite för mycket senaste veckorna. På måndag ska även Julia och jag köra igång med träningen och våra hälsosamma liv igen. Denna sommar har varit katastrof på den fronten. Känner mig mer uppsvälld än vanligt. Dags att löparskorna får jobba igen och bort med alla skräpmat och in med ordentlig kost. Känner mig faktiskt riktigt motiverad. Ska bli skönt att komma igång igen! Längtar faktiskt efter löptränig och gym. Dom ska även börja med nya pass nere på Hälso nu. Är riktigt peppad på att testa. Speciellt Bodypump för det säger alla ska vara så bra!

Men ha det så bra ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0