7 juli 2013

Yo people!

Vilken fin dag det varit idag. Tyvärr har jag inte kunnat ligga ute och pressat, men har ju fått en hel del annat uträttat. Jobbade 08-13 sisådär. Sedan lunchade jag med Oliver. Vi gjorde en supergod kycklingsallad hemma hos mamma och sedan satt vi på hennes baksida i solen och pratade, åt god mat och njöt av solen. Inte fy skam! Vid fyra tiden skiljdes vi åt och jag åkte och träffa Jullan. Blev hårfix i ett par timmar! Skönt att slippa ha skiten hängandes ner till axlarna :)

Nu har jag precis krupit ner under täcket efter att ha fixat med en liten födelsedagspresent åt en liten bästavän som fyller de kommande dagarna. Tog mycket längre tid än planerat, klockan bara for iväg. Så nu får det bli lite Gossip girl och sedan sova. Imorgon hoppas jag på solsken från en lika blå himmel som idag. Ska nämligen ha poolhäng med Viktoria. Underbart!

Sovsött ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0