1 juni 2013

Tjolololoooo
 
Ska alldeles strax åka ner till Kaggebo, härligt! Blir bara över natten dock, men ska bli härligt ändå! Igår var jag ledig hela dagen. Vaknade upp rätt pigg vid halv tio trots att vi hamnade på torsdags klubben på torsdagkvällen. Var hos Julia och vi satte i varandras löshår...när det var klart ett par timmar senare åkte jag hem. Gjorde rabarberpaj, färgade håret, grillade och så tvättade pappa, fredrik och jag altanen. Tanken var att jag skulle olja den nu innan jag drog till Kaggebo, men den hade inte riktigt torkat så jag får göra det imorgonkväll när jag kommer hem :)

Just nu skiner solen, får hoppas det fortsätter så. Bäst ja tar med bikinin ifall att ;) Ha en bra lördag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0