10 juni 2013

 
Behövde mig en dos av detta idag. Längtar tillbaka lite extra..efter precis allt. 7 veckor sen han kom hit idag, stört. Så sjukligt grymma dagar och jag önskar jag kunde ha såna fantastiska dagar minst ett par gånger varje år. Kan fan inte vänta till han är tillbaka. Åtminstone i Europa, jag svär på mitt liv att jag åker till närmsta land om han dissar vårat Narnia. Tar flyger dirr!! Justin Bieber live kan man icke få för mycket av, men däremot alldeles för lite. Man skulle varit Amerikanare. Där kan man ju se honom ofta. Här är det väl tur om han kommer var tredje? fjärde? år. Så länge kan jag inte vänta. Saknar ju ihjäl mig redan nu!!

Förövrigt idag har jag jobbat och tränat mina små 6åringar för första gången. Det gick bra men man blir ju lite av en hönsmamma i en hönsgård ;) Var även rätt trött på min egen röst mot slutet...haha!

Kommande vecka ser ut såhär: tisdag - handla studentpresent åt brorsan, jobba kväll. onsdag - baka inför brorsans studenmottagning, städa, jobba kväll. torsdag - fina lillebror tar studenten ♥. fredag & lördag - inga dags planer, jobbar kvällarna. söndag - ledig.
 
Så ni vet ni ifall ni undra. Puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2013-06-11 @ 14:56:25
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0