25 juni 2013

Allt detta packande...jag får magsår haha! Allt man ska komma ihåg och grejer hit och dit. Vet inte riktigt hur jag ska kunna släpa med mig alla jävla grejer in på festivalen imorgon, har ju tyvärr inte 10 armar som jag nog hade behövt för att få med allt. Men det löser sig väl förhoppningsvis! Tror det mesta ligger nedpackat nu, ska bara hitta något att åka i imorgon. Ska bli så himla kul detta, heeelttttt obeskrivligt! Ska bli regn imorgon förmiddag, men sen ska vädret bli helt okej. Känns såå gött!!

Klämde in en liten dejt med min bästa Fia ikväll som är hemma i Östergötland över några dagar. Vi grillade korv och myste vid en sjö i trakterna. Snackade ikapp och hade det så skönt. Så synd kvinnan bor i Värmland, saknar ju ihjäl sig mellan gångerna ♥

Nu ska jag fixa det sista inför morgondagen och sedan njuta i min säng som jag antagligen kommer sakna ihjäl mig efter första natten i tält ;) Blir lite Gossip girl till det.

Vi hörs typ på söndag. Ha en bra vecka, för min kommerrr va SÅÅÅ GRYYYM

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0