5 juni 2013

Är det inte helt underbart att sommaren äntligen är här? Just nu är den tiden på året som jag älskar allra allra mest. När hela sommaren fortfarande ligger framför och det är så jäkla fint ute och man mår för det mesta allmänt bra!! Idag har jag verkligen njutit av solen. Låg ute och jobbade på brännan mellan halv elva och ett. Sedan städade jag lite innan jag åkte till Åtvid och uträttade lite ärenden innan jobbet! Hade fullt ös på Lill-lördagen idag eftersom det är ledigt för de flesta imorgon. Väldigt roligt!

Jag har varit hemma en stund nu. Ska försöka varava ner och sen blir det sovdags. Imorgon vill jag vakna upp med strålande sol! Ska picknicka, sola och mysa med Nemii isåfall och sen på eftermiddagen åker jag ner till Kaggebo. Blir ensam första dygnet för ingen hade tid att följa med. Men det går nog ingen nöd på mig! Mamma kommer iallafall ner fredagnatt eller lördag förmiddag. Jag ska ändå bara slappa och förhoppninsvis sola om vädret tillåter. Åker hem på lördag eftermiddag. Blir nog direkt därifrån och till jobbet. Börjar 18.00 och kör till 03.30(!!!!)

Så vi hörs när jag är tillbaka efter min mini-semester. Ha en trevlig helg!
 
Hade det sååå underbbaaart idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0