13 mars 2013

Go kväll ♥

Hoppas att ni har haft en bra dag. Jag har jobbat hela dagen från klockan 10 till 21 :) Kom hem för en liten stund sen. Så nu har jag krupit ner i sängen! Har precis tittat på Mia på Grötö och nu ska jag strax sova. Börjar jobba 06.30 imorgon och kör till 14.00. Sen ska jag träffa först Viktoria och sedan tjejerna jag köpt Justin Bieber biljett och gå igenom lite praktisk. Åker hem senare på kvällen för att packa...åker äntligen till Sofia i värmland på fredag!!! Åh så roligt det ska bli. Lär bli en jäkla massa festande, snack och mys! Stannar till söndag eller måndag.

Men vi hörs väl innan jag sticker iväg. Nu ska jag nog se ett Livet enligt Rosa avsnitt och sen sova. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0