22 mars 2013

En fucking månad nu. Hurryyy the fuck uppppppppppppppp

Jag håller på att rensa min garderob, men tog ett litet break och kollade in här nu. Ska rensa ur alla kläder jag inte använder och som bara ligger och tar plats. Vill ha lite plats så jag kan handla lite nytt inför våren och sommaren framöver. Inte shoppat något nytt på riktigt länge nu. Men får nog vänta någon månad till. Denna lön kommer jag nog behöva inför Bieber veckan, nya extensions, en bunt räkningar och ett par tusingar ska in på Australien kontot.
 
Ska fortsätta mitt rensande och sedan får vi se vad denna dag kan ha och erbjuda mera. Blir nog rätt lugnt :) Jobbar imorgon! Puss och trevlig helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0