27 mars 2013

Hej på er!

Jag har flytt hemmet de senaste dagarna då Fredrik legat i magsjuka som jag nämnde i måndags. Idag har jag dock vågat återvända hem till Värna för nu är han nog frisk igen och pappa har inte blivit smittad. Hopppas inga bakterier lever kvar! Jag har varit hos mamma och hos Marcus iallafall och hunnit med en hel del träning. Två löpturer, en pw och så lite gym.

Idag vaknade jag hos mamma, sen har jag varit i stan och ätit lunch med Oliver samt fyndat två saker på rean. Nu sitter jag hemma, men ska snart byta om och sedan sticka ner till Åtvid och träna. Blir Core ikväll med Julia, herregud kommer dö. Det var sjuuukt jobbigt sist. Hoppas man blivit lite starkare sen dess.

Imorgon jobbar jag frulle-lunch så jag börjar tidigt. Sen blir det Easyline på kvällen innan jag nog tar lite påskledigt. Så vi hörs ♥
 
27 dagar kvar förövrigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0