29 mars 2013

Jag sitter i sängen med Fall på högsta volym och känner mig så himla glad. Jag vill bara börja tjuta av glädje...kan ni fatta att det bara är 25 dagar kvar till Justin nu? Jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur sinnessjukt det är för någon. Går inte! Jag kan bara säga att det kommer bli bästa dagarna i mitt fucking liv. Åhhh ni anar fan inte hur mycket jag längtar. OFATTBART är exakt vad det är...♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hur som helst, idag är det Långfredag. Jag har haft en super skön morgon. Vaknade vid strax innan nio men har legat i sängen och ätit frukost, spelat Candy crush och tittat klart på filmen jag somnade ifrån igår. Nu ska jag, pappa & Fredrik strax äta Påsk lunch hos farmor & farfar :) Ska gå över och se om farmor behöver någon hjälp med dukning osv.

Ha en bra dag! Puss
This will be my death.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0