30 dagar

 
Jag finner inga ord som kan beskriva hur jävla mycket jag längtar. Det är så fruktansvärt otroligt att det snart har gått alla dom där 9 månaderna. Alla dom där 200 dagarna. Idag är det under 1 månad kvar, 30 dagar. Sen kommer jag stå där i Globen och han kommer vara där och jag kommer vara så obeskrivligt lycklig. Jag kan inte fatta att detta kommer hända på riktigt. Känns som en fucking dröm, men nej! Om 30 ynka dagar händer det. Så jävla stort!! En person som inspirerar mig så sinnessjukt och som jag älskar av hela mitt hjärta fast jag aldrig ens träffat honom kommer stå framför mig. Folk får gärna kalla mig galen och töntig som är (snart) 21 år och helt galen i Justin. Jag bryr mig inte. Jag inspireras något sjukt av honom. Han är en så otroligt godhjärtad människa och värd all succé som han åstadkommit. Folk får tro vad fan dom vill. Som någon sa till mig i veckan "Ni är bara pengar för honom, han bryr sig egentligen inte ett piss om er. Ni är bara hjärntvättade". Tro det. Gärna! För jag, Justin och resten av hans fans vet sanningen. Jag hade aldrig stöttat och skyddat honom på det sättet jag gör om jag vetat att han var en känslokall pengakåt random kille. Men han är inte det. Han har klättrat från botten dit han är. Han har jobbat röven av sig och han har kommit bra mycket längre än många andra. Eftersom han kommer ifrån en stad som är ungefär lika stor som Åtvid, haft en helt vanlig barndom med lite tillgångar och inte alls mycket pengar värdesätter han sin succé på ett annorlunda sätt mot vissa kändisar som i princip föds in i kändiskapen. Dom har aldrig sätt något annat och beter sig då på ett annat sätt.

Jag tror ni skulle ha svårt (om ni gjorde lite research) att hitta en människa som är mera tacksam än Justin Bieber. Han har båda fötterna på jorden, är trygg i vem han är och sååååå givmild. Med sig själv till sina fans och med pengar till såna som behöver. Och JA, jag kan säga detta för jag följer honom varje dag och jag tror jag vet mera än honom än er som hatar honom och enbart kräks upp massa skit. Det finns faktiskt människor som är goda och inte bara ute efter pengar. Och om han nu varit ute efter enbart pengar tror jag nog han fått så han klarar sig vid detta laget och isåfall hade han nog lagt micken på hyllan.

Här har ni en text han själv la upp på sin Instagram för några veckor sen som han själv skrivit. Pga att pressen hela tiden försöka smutskasta honom och hitta fel och brister. Svårt att acceptera att en människa kan vara GOD för vissa verkar det som. Klart han gör fel och misstag ibland, han är ju en människa. Vem fan gör inte det? Tråkigt att hans ska belysas i pressen efter en minut medan dom ALDRIG uppmärksammar allt otroligt fint han gör varje vecka. Men det är väl typiskt nyhetssajter....alltid måste allt vara negativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0