Hair color

Är så sugen på förändring i håret. Men rädd att ångra mig eller misslyckas! Men har varit blond så länge nu och sugen på något nytt och fräscht till våren/sommaren. Är inne på en brun nyans med lite röda toner i. Mahogny eller koppar. Är rädd att Mahognyn ska bli för röd och att kopparn ska bli för orange...

Så här larvade jag aldrig förr. Då körde jag bara på! Men det modet finns inte kvar längre. Jag har iallafall precis tagit ur mitt ringhair efter två månader så nu blir det nog clips ett tag igen. Iallafall till jag bestämt mig vad jag ska ha för hårfärg. Ska iallafall besluta mig innan Bieber i April, då vill man ju ha fräscht hår! Nu är det så tråkigt att jag dör.

 
Denna nyans har jag nog tänkt om jag ska ge upp det blonda! Btw, orka hur snygg Lindsay var här. Synd hon knarkat sönder sig och opererat sönder sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0