HAPPY BIRTHDAY





Inte för att du ens vet att jag finns på denna jord (ÄN) eller för att du skulle smita in på min blogg då & då och läsa....men det är tanken som räknas. Idag är det Din dag och eftersom du rört om i min hjärna så otroligt och inspirerar mig inför livet så fruktansvärt mycket VARJE DAG så tycker iallafall jag att du är värd ett eget inlägg i min blogg. Inte direkt första gången det händer...men denna gång är det lite extra kärlek i varje ord jag skriver ♥

Tack som fan för allt du gör för mig utan att ens veta om det. Min inspirationskälla när det gäller och ett levande bevis på att aldrig säga aldrig.

Grattis på födelsedagen Justin Bieber! Väntar fortfarande på inbjudan till festen, men antar du tweetar den under dagen? Puss min ängel, vi ses om 1,5 månad...de vet du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0