1 maj 2013


Nu börjar man känna att sommaren verkligen närmar sig med storm steg. Känns helt underbart! Igår bjöd jag Oliver och Viktoria på middag, hade det jätte trevligt. Efter en hel del vin och snack drog vi ner till bysjön och träffade folk och lyssnade på bra musik. Vid halv ett gick jag hem och la mig!

Imorse vaknade vi med strålande sol från en klarblå himmel så efter att ha ätit frukost på ballkongen med mamma så åkte vi ner till Kaggebo! Så har varit där nere hela dagen med mormor, morfar, mamma, moster och Alf och gjort ordning allt inför sommaren. Känns heelt fantastiskt att det är "öppet" där nere nu igen och man kan åka ner när man känner för det. Har längtat efter det hela vintern!

Nu har vi käkat sen middag här hemma. Blev grillat så sommarkänslorna är på topp än ;) Väntar på Marcus, blir en slappiskväll med film osådär tror jag :) Hoppas ni haft en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0