10 maj 2013


Har haft det såå bra nere i Kaggebo med Julia. Haft tur med vädret också även om man kunde önskat lite mera sol. Men vi har kunnat sola lite iallafall.

Just nu har vi precis ätit lite pastasallad här hemma och Marcus kom precis. Vi ska bara ta det lugnt ikväll! Imorgon ska jag jobba på årets första bröllop, ska bli himla kul! Börjar dock inte förrän fem så jag har en hel dag att fördriva. Får se vad jag ska hitta på!

Förövrigt köpte jag precis min Bråvalla biljett!!! SÅ JÄVLA FETT. 27, 28, 29:e kööör vi. ÅHHH AVICIII SNART SES VI ♥ Så sjukt mäktigt!

Kommentarer
Postat av: Anna | Lauana

Härligt!

2013-05-11 @ 13:39:57
URL: http://nattstad.se/lauana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0