12 maj 2013

 
Har haft en skön dag i solen idag! Jag gillar verkligen söndagar, känns som det är en dag då det är ok att bara slappa utan att ha ångest medan alla andra jobbar, haha! Jobbade till 02.30 inatt sedan åkte jag och sov i mammas lägenhet. Sov ut, åt massa frukost och sedan kom Nermina och vi snackade ikapp, var på Stallis och åt glass och myste vid Bysjön. Avslutade med lite mera fika hos mig innan jag gick ner och tränade med min bättre hälft ;) Blev lite storhandling innan jag åkte hem och lagade köttfärssås och åt premiär middagen på altan med pappa & Fredrik som jag förövrigt städa igår. HÄRLIGT! Sommaren är på G, jippiiiiii!

Nu ska jag måla tå naglarna lite fint, imorgon står jobb 09-15, träning och grillning hos mamma på schemat. Awesomeee. Så vi höörs, puss!

Kommentarer
Postat av: olivia ♡

gud så fin du är!!

2013-05-13 @ 19:13:08
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0