19 maj 2013

Hejsan på er!

Jag har haft en toppen helg. Oslo var toppen!! Vi åkte hem igår eftermiddag och jag var hemma i Värna halv elva och då bytte jag om och packade om väskan sen var det bara party-mode on! Träffade tjejerna hos Sofia, drack och snackade och sedan stack vi vidare på fest i Björs. Var helt okej även om de var lite dåligt med folk..

Vaknade runt tio idag och mådde helt okej. Tog de lugnt ett par timmar och sedan stack jag, viktoria, fia, emilia och jocke ner till stallis och käkade glass. Inget vidare glass väder, men whateva!

Jag ska alldeles strax åka ner till jobbet och jobba några timmar. Vi får se hur det går! Jag råkade vrida till mitt knä igår (igen). Så haltar omkring här just nu. Är livrädd att det är yttre menisken...orkar inte operara igen. Får fan damp på detta jävla knä. Hopplöst...vrider sig konstant. Kan någon ge mig ett korsband?

Hörs imorgon. Puss!

Några bilder från Oslo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0